אלקטרוניקס פרו שירות מחפיר ובי"ס להרחקת לקוחות מ- SAMSUNG


עמוד 4 מתוך 6
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 
   פורומים > > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
MoMra
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2011
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 141

 #46  נשלח: א' 11/08/2013 10:22

mrunderhill כתב:
קצת אוף טופיק אמנם, אבל נשאר מישהו עם שירות לקוחות טוב? השרשור הזה וקודמיו גורמים לי לרדת מסמסונג, וחבל. עד היום הייתי מאוד מרוצה מהמסכים שלהם, אבל לא נזקקתי לשירות. או שבאמת עדיף יבואן מקביל?
וד״א מה כל סיפור ההתקנה הזה? זה משהו הכרחי בשביל האחריות? כל מה שאני צריך זה להוציא מהקופסה ולחבר HDMI אחד..


לשאלתך...
על גבי הקופסא מופיעה מדבקה בירוק זרחני : "אסור לפתוח או להפעיל את המכשיר לפני הגעת הטכנאי כל נזק שיגרם למכשיר באחריות המשתמש".

נ.ב.
אם שאלתם את עצמכם אם נציג בכיר מסמסונג הרים טלפון אז התשובה היא לא...

שיהיה לכולנו שבוע טוב
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MoMra
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2011
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 141

 #47  נשלח: ב' 12/08/2013 13:27

שלומות חברים,
ברצוני לעדכן כי בהמשך לביטול העסקה שבצעתי, המסך נאסף ממני והוחזר לחברה.
כרגע אני ממתין להחזר הכספי ואז אצא לחפש מסך עם אבא ואמא ולא מוצר פרימיום עם שרות לקוחות של "מוצר מדבקה".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrunderhill
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2009
הבעות תודה: 123
מספר הודעות: 2253

 #48  נשלח: ב' 12/08/2013 14:00

MoMra כתב:
שלומות חברים,
ברצוני לעדכן כי בהמשך לביטול העסקה שבצעתי, המסך נאסף ממני והוחזר לחברה.
כרגע אני ממתין להחזר הכספי ואז אצא לחפש מסך עם אבא ואמא ולא מוצר פרימיום עם שרות לקוחות של "מוצר מדבקה".


מזל טוב (או סוג של...). אשמח לשמוע מה אתה מתכוון לקנות במקום. אני די ירדתי מסמסונג אחרי כל מה שאני קורא פה בפורום על השירות שלהם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MoMra
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2011
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 141

 #49  נשלח: ב' 12/08/2013 15:27

mrunderhill כתב:
MoMra כתב:
שלומות חברים,
ברצוני לעדכן כי בהמשך לביטול העסקה שבצעתי, המסך נאסף ממני והוחזר לחברה.
כרגע אני ממתין להחזר הכספי ואז אצא לחפש מסך עם אבא ואמא ולא מוצר פרימיום עם שרות לקוחות של "מוצר מדבקה".


מזל טוב (או סוג של...). אשמח לשמוע מה אתה מתכוון לקנות במקום. אני די ירדתי מסמסונג אחרי כל מה שאני קורא פה בפורום על השירות שלהם.


היי,
תודה על הברכה
כרגע הנטיה שלי היא PANASONIC ו- PHILIPS
חשבתי ללכת על ה- ST אולם מקריאת מספר שרשורים שנפתחו עליה באחרונה רכישתה לצורך צפיה בתכנים בשיעור 50%שהם SD אינה כדאית.
יכול להיות שדווקא PHILIPS מסדרה 6 ומעלה יכולה להיות אופציה טובה...
בשורה התחתונה ירידת אופציית SAMSUNG מעט מסבכת ומייקרת את הבחירה אולם אין לי ספק שתמצא חלופה ראויה.
כרגע מעבר לבחינת המוצר עצמו אני מתכוון לבצע בדיקה מקיפה גם של נותני התמיכה והשירותים מטעם היבואן.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
idan309
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 20, 2005

מיקום: קריית ביאליק
הבעות תודה: 275
מספר הודעות: 2735

 #50  נשלח: ב' 12/08/2013 16:00

MoMra,

בהצלחה.
ממה שאני יודע בענייני שירות יורוקום עושים עבודה טובה ולהבנתי הם היחידים שנותנים אחריות מלאה ל-5 שנים.

אני אמנם בחרתי לרכוש את ה-60E550 אך אם לא היה לי מקרן אין לי ספק שהייתי הולך על ה-60ST60 (אם אתה מוכן לספוג את החיסרון הגדול ביותר של הפלזמה - ההשתקפות).
(1) הבעות תודה: MoMra
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MoMra
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2011
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 141

 #51  נשלח: ב' 12/08/2013 17:34

idan309 כתב:
MoMra,

בהצלחה.
ממה שאני יודע בענייני שירות יורוקום עושים עבודה טובה ולהבנתי הם היחידים שנותנים אחריות מלאה ל-5 שנים.

אני אמנם בחרתי לרכוש את ה-60E550 אך אם לא היה לי מקרן אין לי ספק שהייתי הולך על ה-60ST60 (אם אתה מוכן לספוג את החיסרון הגדול ביותר של הפלזמה - ההשתקפות).


היי עידן,
הקרטון ששכב אצלי שמונה ימים בבית והוחזר היה משכנו של 60E550 זאת בהחלט הייתה אמורה להיות אופציה טובה שנותנת תמורה טובה להשקעה.
לצערי כפי שציינתי בתחילת השרשור יש דברים שאיני עובר עליהם לסדר היום ולא מוכן לקבלם...
אני בהחלט חושב שהאופציה שציינת והעלתי,ST היא אופציה מצויינת אולם מספר שרשורים שנפתחו לאחרונה וכללו תגובות של "עוסקים בתחום" גרסו כי עבור מי שחלק נכבד מהצפייה שלו הם תכני SD חבל ללכת על מסך ברמה הזאת...
אני עדיין בודק ושוקל היות ו- 80% מהתכנים יהיו YES כשמתוכם החלוקה תהיה כמעט זהה בין SD ו- HD.
מעבר לכך מתוכנן PS4 ברגע שיושק.
תודה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
idan309
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 20, 2005

מיקום: קריית ביאליק
הבעות תודה: 275
מספר הודעות: 2735

 #52  נשלח: ב' 12/08/2013 18:12

אתה בטוח שיש מסך FHD בגודל של כ-60" שייתן לך תמונה טובה יותר ב-SD?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MoMra
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2011
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 141

 #53  נשלח: ג' 13/08/2013 11:48

idan309 כתב:
אתה בטוח שיש מסך FHD בגודל של כ-60" שייתן לך תמונה טובה יותר ב-SD?


האמת שממש לא...
אם אצטרך להתפשר על מסך בגודל 50-55 אעשה זאת.

נ.ב.
בנושא המקורי של השרשור שירות הלקוחות "המופלא" של אלקטרוניקס פרו.
לפני דקה יצרו עימי קשר מאלקטרוניקס פרו לברר מדוע ההתקנה בוטלה??
אין ספק שיד ימין אינה יודעת מיד שמאל וכשהראש לא עובד כל הגוף סובל...
להזכירכם העסקה בוטלה כבר ביום רביעי 07/08/2013 והמסך לא אצלי אולם לחברה מאלקטרוניקס פרו עדיין לא ברור אחרי כל השיחות, המיילים והשרשור מדוע ההתקנה בוטלה.
אין לתאר..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ארז_וחני
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2008
הבעות תודה: 184
מספר הודעות: 4657

 #54  נשלח: ג' 13/08/2013 12:07

אשמח להתעדכן לגבי בחירתך.
אצלנו חלוקת הצפיה בין HD ל SD היא חצי חצי.
מרחק הצפיה הוא 3 מטר.
פלזמה לא מתאימה.
גודל רצוי - 42-46 .
מבחינתי סמסונג זו לא אופציה יותר...
תודה
ארז
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MoMra
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2011
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 141

 #55  נשלח: ג' 13/08/2013 12:31

היי ארז,
אני פוזל לכיון הפיליפס מסדרות 6 ומעלה אולם בראש כל הזמן יושבת לי ה- ST...
הצרכים שלי מאוד דומים לשלך ומאחר ולצגים האיכותיים של ימינו יש בעיה להתמודד עם תכני SD אנו בבעיה.
ברגע שיהיה משהו בקנה אשמח לעדכן.
(1) הבעות תודה: ארז_וחני
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amirss
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 24, 2011
הבעות תודה: 57
מספר הודעות: 994

 #56  נשלח: ה' 15/08/2013 14:01

אני גם אכלתי מהם קש , כשרכשתי 2 מסכים מסדרת D6400 ,

אחת מהם עם פסים כהים על המסך, ועד עכשיו אני סובל מזה.

השירות של סמליין ורטפון -בזיון בזיון בזיון!!!




| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MoMra
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2011
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 141

 #57  נשלח: ה' 15/08/2013 15:14

amirss כתב:
אני גם אכלתי מהם קש , כשרכשתי 2 מסכים מסדרת D6400 ,

אחת מהם עם פסים כהים על המסך, ועד עכשיו אני סובל מזה.

השירות של סמליין ורטפון -בזיון בזיון בזיון!!!






רטפון הוחלפו באלקטרניקס פרו אולם הביזיון נשאר...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrunderhill
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2009
הבעות תודה: 123
מספר הודעות: 2253

 #58  נשלח: ה' 15/08/2013 16:16

MoMra כדאי שתזדרז. מעלים את המס על טלויזיות מעל 50" מיום א
(1) הבעות תודה: MoMra
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MoMra
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2011
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 141

 #59  נשלח: ה' 15/08/2013 16:17

mrunderhill כתב:
MoMra כדאי שתזדרז. מעלים את המס על טלויזיות מעל 50" מיום א


אני לא אהיה חזיר גם 50 יהיה בסדר...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrunderhill
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2009
הבעות תודה: 123
מספר הודעות: 2253

 #60  נשלח: ה' 15/08/2013 16:25

תכלס..צריך להשאיר כסף לפרווה וליאכטה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה