החבילה החדשה שהחלה להימכר בבזק בינלאומי ללקוחות שוק סיטונאי- 100/5 מגה


עמוד 2 מתוך 2
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 
   פורומים > > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber
מחבר הודעה
insensitivity
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 12, 2019
מספר הודעות: 2

 #16  נשלח: ב' 12/08/2019 22:41

כנ"ל, לקוח בזק + בזק בינלאומי בשוק סיטונאי מאז אוקטובר 2018, ובאופן כמעט קבוע (95%~) מהפעמים יש מהשעה 21:30 עד 23:30 מה שמרגיש כמו רעשים בקו אם מדברים ב Discord או קפיצות Ping בכל המשחקים, לעומת זאת מהירות הורדה יושבת על 100 קבוע בכל שעות היום.

בגלל שזה קורה בשעות קבועות הדבר המתבקש זה להניח שמישהו גולש על הרשת, אבל הראוטר מחובר ישירות למחשב, והוא המכשיר היחיד שמחובר, אין WiFi דלוק. וכן לכל הצעה אחרת, אין וירוסים במחשב ואין תוכנות הורדה דלוקות ברקע. עידכונים של Windows מבוטלים בשעות האלה וכו'...

אני מאמין שהפתרון היחיד זה לצאת מהשוק הסיטונאי, חברים שנמצאים בבזק + בזק בינלאומי ללא שוק סיטונאי לא נתקלים בבעיות האלה...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
igal101 (Igal Zevulun)
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 19, 2014

מיקום: שלומי (קרוב לנהריה)
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 88

 #17  נשלח: ג' 13/08/2019 11:28

MoRdAnT
·איך הייתה מחובר לפני שהיה את הבעיות האלה?
כלומר מי התשתית ומי הספק היו והאם לך חבילת גיימר?

אצלי היום מחובר שוק סיטונאי דרך פרטנר על תשתית בזק והספק 014 והיה מהירות 78/3 לאחרונה עדכנתי חבילה ל100/5 אבל בבדיקת מהירות לשתי שניות העלאה 5 ולא יציב..האם צריך לבקש שישנו כרטיס רשת בארון בזק כאילו שיש לי חבילת ביזנט 50/5 דרך נחושת/(אופטי רק עם מרכזייה)
שמבטיח העלאה..כי כמו שידוע ניתן בנחושת להגיע ליותר העלאה..ודוגרי מהירות סימטרית אופטי מקצה לקצה זה מעל 100 מגה סימטרי רק..
יש לי חבילת גיימר וראיתי פינג טוב של כ56 ב Btf4 אבל משום כאילו זה באמת עושה לא ים וקפיצות גדולות כנראה מהירות העלאה שיש דרך ספק אבל לא נתמך לגמרה מצד התשתית אפילו שאמרו ב014 שהתשתית גם דרכם..

בעיקרון רק בחמישי הקרוב יתקינו ראוטר vtec דרך בזק בינלאומי וגם עובר דרך זה דני קווים טלפוניים.. השאלה אם משפיע על יציבות אינטרנט?
ולא ניסיתי בעבר את המודם /ראוטר הזה של 014 כי הנגל אפשרי רק לאחרונה בזכות מנוי פעיל בחברת יס..מה הכי אופטימלי בשביל חיבור יציב וטוב כמה שניתן?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Paradoxx
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 05, 2014
הבעות תודה: 12
מספר הודעות: 137

 #18  נשלח: ה' 29/08/2019 1:36

sys_admin כתב:
בחלק מה MSAGs בזק מגדירים את החבילה זו עם פרופיל שבו מהירות סינכרון של הערוץ העולה היא כ5.5 , בסוג אחר של יצרנים כ 15M ובחלקם גם את המקסימום האפשרי. במקומות אלה מקבלים גם 50M של UPLOAD וגם יותר.


·אז אם אני קבלתי את הסינכרון של ה5500 אין לי מה לעשות או שאפשר לנסות לתפוס נציג שיכול לעשות משהו?
אם אני לא טועה הייתי מסונכרן ככה גם גם לפני העדכון לחבילה של ה 5 מגה

בנוגע לבעיות עומסים בערב, צריך לדבר עם התמיכה בזמן הבעיה כדי שהם יראו את זה בזמן אמת ויפתחו תקלה מול הנדסה.
ככל שיותר יתקשרו לתמיכה בזמן העומס זה יטופל יותר מהר.
כן, זה עדיין קורה כל ערב מ20:00 עד 24:00.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 382
מספר הודעות: 2041

 #19  נשלח: ו' 30/08/2019 14:50

Paradoxx
·
הנציג המוקדן גם לא יבין מה אתה רוצה ממנו, כי גם אין לו שום אפשרויות להגדרות ישירות ב MSAG, אלה רק מעבר בין מספר חבילות שבמערכת אוטומטית. כך שזה יהיה מיותר לגמרי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
AbuNazir
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 25, 2013
הבעות תודה: 12
מספר הודעות: 282

 #20  נשלח: ו' 30/08/2019 20:15

sys_admin כתב:
@Paradoxx
·
הנציג המוקדן גם לא יבין מה אתה רוצה ממנו, כי גם אין לו שום אפשרויות להגדרות ישירות ב MSAG, אלה רק מעבר בין מספר חבילות שבמערכת אוטומטית. כך שזה יהיה מיותר לגמרי.


·אפשר לנסות להתקשר לתמיכה התכנית ולבקש Rate Adaptive אז ערוץ העלאה מסתנכרן על 9999kbs
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 382
מספר הודעות: 2041

 #21  נשלח: שבת 31/08/2019 0:35

AbuNazir כתב:
ציטוט:
...


·אפשר לנסות להתקשר לתמיכה התכנית ולבקש Rate Adaptive אז ערוץ העלאה מסתנכרן על 9999kbs
·


לנסות להתקשר אפשר ואפשר גם לבקש... רק שפרופיל Rate Adaptive במערכת ניהול של בזק לא קיים כבר כמה שנים טובות, מאז שבבזק משתמשים בטכנולוגיה של g.inp , שמשפרת את הביצועי הקווים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Paradoxx
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 05, 2014
הבעות תודה: 12
מספר הודעות: 137

 #22  נשלח: ו' 06/09/2019 18:00

עדכון בקשר לבעיות עומסים: אחרי לא מעט נסיונות הצלחתי לגרום לנציג תמיכה לראות בעיה ולפתוח קריאה אצל הנדסה, אני מקווה שיהיה עדכון בשבוע הקרוב.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה