הרחבת אחריות ושאר הצעות


עמוד 2 מתוך 3
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > > פורום OLED בחסות LG
מחבר הודעה
BYDM (Mor Dotan)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 10, 2014
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 9

 #16  נשלח: א' 02/12/2018 8:23

Biablo כתב:
לשמחתי היום היה לי את ההתקנה של 55C8 בסלון, מסך מדהים.
הציעו לי הרחבת אחריות ל 6 שנים (3שנים נוספות) ומתקן לא מוצמד קיר ב 1450₪, מחיר הזוי.
ההרחבה כוללת כיסוי צריבות במידה ויש, פיקסלים שרופים וכו׳ (שאלתי את המתקין על מה זה טופס), אני וויתרתי, זה היה יותר מידי, וזה אפשרי רק במעמד ההתקנה.
אם זה היה בסכום שפוי של 500₪ הייתי עושה.

גם אני חוויתי את "חווית המתקין" שניסה לדחוף מתקן + הרחבת אחריות.
כמובן שהוא אומר שהרחבת אחריות כוללת צריבות ל6 שנים דבר שהוא לא נכון ! הוא התעקש שכן, עד שהראתי לו את המייל מהשירות של ח.י שאין אחריות על צריבות כלל. יתרה מזאת, צריבות על גביי המסך (כמו לוגו אדום וכו') לטענת ח.י זה לא פגם זאת פשוט הטכנולוגיה וצריך להתמודד איתה·(כתוב בחוברת שקיבלתי עם הטלוויזיה). בנוגע למחיר הרחבת אחריות שלטענתם זה רק בזמן ההתקנה גם זה לא נכון. אני כבר 15 שנים עם טלוויזיות של LG כל מה שהגיע נציג גם עם בתשלום וגם עם במסגרת האחריות תמיד הוא הציע לי להרחיב אחריות לעוד 3 שנים באותו המחיר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
bariko
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 11, 2005

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 304
מספר הודעות: 7605

 #17  נשלח: א' 02/12/2018 18:07

אם הרחבת אחריות לא כוללת כיסוי כנגד צריבות, לדעתי האישית אינני רואה בה שום טעם.

בעבר הרחוק רכשנו מסכי טלוויזיה שהיו משמשים אותנו 20 ואפילו 30 שנה.
כיום, עם הקצב המואץ של ההתפתחות הטכנולוגית, אני מוצא את עצמי "נאלץ" לשדרג למסך עדכני כמעט כל 3 שנים...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005

מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 15180

 #18  נשלח: ב' 03/12/2018 7:26

חברים,
בנוגע למה כתוב בתעודת האחריות, יש מגבלות של היצרן על מה שאנחנו יכולים או לא יכולים לכתוב.
היצרן מצפה שתעודת האחריות תכלול בעיקר את מה שהוא מכסה.
לאחר ויכוחים הוא מאפשר לנו שינויים מסויימים בתעודה, אך דברים קריטיים אנחנו לא יכולים להכניס.

לכן ה-3 שנות אחריות מופיע כשנה + שנתיים (היצרן נותן שנה, ח.י. מוסיפה שנתיים על חשבונה).

בנוגע לצריבות - היצרן לא מכסה נושא של צריבות, אך ח.י. לוקחת זאת על עצמה כבר מספר שנים, מבלי להתחייב בשום מקום כתוב.
OLED זה מוצר הדגל של החברה.
כמות המסכים שחוזרים אלינו היא כ"כ מזערית, כך שבעתיד הנראה לעין אני לא רואה סיבה להפסיק את הגיבוי של ח.י. בנושא הזה.

בלי קשר, אם זה עוזר למישהו במשהו,
מבחינת נתונים, אחוז המסכים שחוזר מלקוחות פרטיים בעקבות צריבה הוא באיזור ה- 0.1% , אבל יש מי (מותג מתחרה) שמשקיע המון זמן וכסף כדי להעלות את הנושא הזה לכותרות כל הזמן.
לא בדקתי בפורום, אבל גם אם בפורום נבדוק לכמה אנשים יש OLED מול כמה אנשים חוו צריבה מה-OLED, אני מניח שהמספרים יהיו זהים, וגם האחד מאלף שציין שיש לו צריבה, קיבל גיבוי מח.י.
בעבר הרחוק התופעה היתה חמורה יותר, בשלוש שנים האחרונות המנגנונים שהיצרן מפתח כנגד זה הם ברמה גבוהה מאוד.
(5) הבעות תודה: yuria , gal-cohen , yfital , bariko , alexa74
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
bariko
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 11, 2005

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 304
מספר הודעות: 7605

 #19  נשלח: ב' 03/12/2018 23:57

keyser
תודה רבה על ההבהרה, באמת מאוד חשוב.

לצערי זה הגיע מאוחר מדי.
התקנה של מסך C8 בגודל 65 אינטש 'הייתה אמורה להיות אצלנו בחיפה ביום ראשון (אתמול).
בסופו של דבר ביקשתי מהשירות לבטל את ההתקנה, רק בגלל החשש מצריבות.
כתחליף ראוי, הוזמן מסך סמסונג Q9, שכמובן יקר בהרבה.

לאור תגובתך המעודדת, אנסה מחר לדבר שוב עם בעל החנות, אך אינני יודע אם הדבר הפיך, ואם ניתן לחזור מחדש ל-OLED של LG.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005

מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 15180

 #20  נשלח: ג' 04/12/2018 0:01

bariko כתב:
keyser
תודה רבה על ההבהרה, באמת מאוד חשוב.

לצערי זה הגיע מאוחר מדי.
התקנה של מסך C8 בגודל 65 אינטש 'הייתה אמורה להיות אצלנו בחיפה ביום ראשון (אתמול).
בסופו של דבר ביקשתי מהשירות לבטל את ההתקנה, רק בגלל החשש מצריבות.
כתחליף ראוי, הוזמן מסך סמסונג Q9, שכמובן יקר בהרבה.

לאור תגובתך המעודדת, אנסה מחר לדבר שוב עם בעל החנות, אך אינני יודע אם הדבר הפיך, ואם ניתן לחזור מחדש ל-OLED של LG.


להערכתי כל עוד לא קיבלת מוצר, לא חושב שיש בעיה לבצע שינויים...
ובכל מקרה לא משנה מה תיקח, העיקר שתתחדש ותהנה
·
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1582
מספר הודעות: 13346

 #21  נשלח: ג' 04/12/2018 0:14

keyser
·
יש לי שאלת המשך בנושא האחריות על צריבות.
אלה שהרחיבו את האחריות ב-3 שנים נוספות, האם האמור לעיל חל גם על השנה הרביעית עד שישית?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005

מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 15180

 #22  נשלח: ג' 04/12/2018 0:18

TheCoolest כתב:
@keyser
·
יש לי שאלת המשך בנושא האחריות על צריבות.
אלה שהרחיבו את האחריות ב-3 שנים נוספות, האם האמור לעיל חל גם על השנה הרביעית עד שישית?


נכון לכרגע אין הבדל בין האחריות של השלוש שנים הראשונות לאחריות המורחבת, גם מבחינת מה שלא כתוב בתעודה, כגון צריבות.
(1) הבעות תודה: TheCoolest
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 812
מספר הודעות: 5886

 #23  נשלח: ג' 04/12/2018 0:41

שווה !!
_________________
יאללה השתכנעתי..
זוג ביאופול Polk Audio RM8, שחור 555 שקל
זוג Monitor Audio Mass 10, שחור 999 שקל
זוג Focal Little Bird, לבן 1,111 שקל

** עדיין מחפש תחליפיים, תהיו חברים ותציעו. פרטי/בשרשור:
https://www.hometheater.co.il/vp2839204#2839204
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
bariko
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 11, 2005

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 304
מספר הודעות: 7605

 #24  נשלח: ג' 04/12/2018 1:02

keyser כתב:
ציטוט:
...


להערכתי כל עוד לא קיבלת מוצר, לא חושב שיש בעיה לבצע שינויים...
ובכל מקרה לא משנה מה תיקח, העיקר שתתחדש ותהנה
·
·


תודה רבה, מני
מבחינה חוקי הצרכן, אתה כמובן צודק.
אלא שכבר שיגעתי את בעל החנות השכם והערב.
לא רק בעניין הטלוויזיה (מדובר בפרוייקט מורכב מאוד של שתי מערכות קולנוע מלאות)
אנסה לשכנע אותו בכדאיות המהלך, אך אינני מעוניין להסתכסך איתו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 812
מספר הודעות: 5886

 #25  נשלח: ג' 04/12/2018 11:36

bariko
אבי, תאמין לי שתמשיך לשגע את בעל החנות ורק תקנה - הכל בסדר... !!
זו העבודה שלו, לתת לך שירות (כאשר לפי תפיסתי אתה ממזמן כבר לוח VIP אצלו שם "בצומת"... ).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
bariko
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 11, 2005

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 304
מספר הודעות: 7605

 #26  נשלח: ג' 04/12/2018 20:34

Avihuli
ברור.
כפי שהסברתי, העסק קצת יותר סבוך.
היינו כבר סגורים על ה-c8 ואני הייתי זה שלחצתי וביקשתי החלפה לסמסונג, למרות שבעל החנות הסביר שזה לא מהלך חכם.
אז כעת שוב להחזיר את הגלגל אחורה?
אני מנסה, אבל לא בכוח.

בכל מקרה יהיה מסך טוב.
C8 או Q9 ,לכל אחד מהם יש את היתרונות והחסרונות שלו...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
מתי
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 14, 2006

מיקום: ת"א
מספר הודעות: 16

 #27  נשלח: ד' 12/12/2018 4:16

אני שוקל לקנות את ה 65C8 ומהסס בגלל בעיית הצריבות.
לחילופין אני מתלבט עם הסמסונג qled והסוני ששם התמונה אולי קצת פחות אבל אין צריבה ?
קראתי את ההודעות למעלה.
האם אפשר לשמוע ממשתמשים נוספים עד כמה הבעיה רצינית ?

_________________
הכל צפוי? והרשות נתונה?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
xena
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 08, 2005
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 456

 #28  נשלח: ד' 23/01/2019 19:56

אני משתמש חדש טרי ב C8 בגודל 65". טלויזיה מצוינת אבל משהו אחד מקשה עלי ליהנות ממנה ממש: black crush. באזורים שחורים, יש נטייה להעלמת פרטים. נגיד, שיער שחור נראה כגוש שחור ללא שום פרטים של שערות. סצינות חשוכות מאבדות פרטים לגמרי גם בחדר חשוך לחלוטין. עברתי ל OLED מפלזמה וזה ממש לא היה קיים שם. רק בגלל זה, אני מודה שאני שוקל האם להשאיר אצלי את הטלויזיה הנפלאה הזו. מכל שאר הבחינות, היא שדרוג בכמה מדרגות מהפלזמה בת ה 5 שהייתה לי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
freedom_il (דרור)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 195
מספר הודעות: 2151

 #29  נשלח: ה' 24/01/2019 11:26

xena
קודם כל אני מבין את הטענה שלך ומסכים איתה חלקית. מצד שני, אפשר לשפר את המצב (אולי).
לא יודע איך כיילת אבל אם השתמשת בכיול של rtings או משהו "מקצועי" אחר, תדע שלטעמי הכיול שלהם לא מנצל את יכולות ה OLED כי הם מכיילים לתאורה מאוד חלשה. בנוסף, יכול להיות שהשתמשת ב dynamic contrast זה גם גורם לזה במידה מסויימת. עוד אופציה - תשחק עם הגאמא.
דבר אחרון, זה גם תלוי בתוכן - ישנם תכני HDR שלא מכויילים טוב ב rip שעשו להם והכל נראה שם חשוך.
(1) הבעות תודה: xena
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
xena
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 08, 2005
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 456

 #30  נשלח: ה' 24/01/2019 12:06

freedom_il כתב:
@xena
קודם כל אני מבין את הטענה שלך ומסכים איתה חלקית. מצד שני, אפשר לשפר את המצב (אולי).
לא יודע איך כיילת אבל אם השתמשת בכיול של rtings או משהו "מקצועי" אחר, תדע שלטעמי הכיול שלהם לא מנצל את יכולות ה OLED כי הם מכיילים לתאורה מאוד חלשה. בנוסף, יכול להיות שהשתמשת ב dynamic contrast זה גם גורם לזה במידה מסויימת. עוד אופציה - תשחק עם הגאמא.
דבר אחרון, זה גם תלוי בתוכן - ישנם תכני HDR שלא מכויילים טוב ב rip שעשו להם והכל נראה שם חשוך.


ממש תודה! אני מיד אריץ כמה ניסויים כאן. לגבי התכנים, דאגתי להשתמש רק בשחורים שרואים יפה במסך אחר (למשל במסך מחשב שיש לי זמין פה עם פאנל VA, שהוא דיי גרוע לסרטים. המסך. לא הפאנל.)

עדכון בקרוב.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > פורום OLED בחסות LG עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה