שירות סוני ... שאלה


   פורומים > > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
sharonog
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2008
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 145

 #1  נשלח: ד' 26/06/2019 8:20
שירות סוני ... שאלה

שלום לכולם
שבוע שעבר הגיע טכנאי לתיקון טלביזיה סוני שברשותי ובאחריות ( בת 3 )... לקח אותה למעבדה
והשבוע התקשרו ( טרוניקס) להציע לי מסך סוני חלופי ( לא חדש) שאלתי מה זה לא חדש אמרו לי מביטול עסקה או
משהו בסגנון .... והאחריות שיש לי תקפה עד עוד שנה ... ( מהטלביזה שלקחו )

לי היה עדיף שיתקנו את שלי ולא יציעו לי טלויזה שאין לי מושג מאיפה באה ומה ההיטוריה שלה ...
בנוסף הציעו לי שידרוג אבל הסכומים היו כאילו אני קונה טלויזיה חדשה עם הנחה קטנה ...

מה אתם אומרים ? איך לפעול מולם ? ממש לא בא לי טלויזיה מביטול עסקה\שידרוגים כי מדובר בדר"כ בטלויזיות תקלות
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mdk_25
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 29, 2012
הבעות תודה: 328
מספר הודעות: 2169

 #2  נשלח: ד' 26/06/2019 9:23
Re: שירות סוני ... שאלה

sharonog
·
לא יודע למה אתה מניח מראש שזאת תהיה טלויזיה תקולה...
וגם אם במקרה תהיה תקולה - אז יש לך את האחריות שלהם להחליף אותה ולקבל אחת אחרת.
חוץ מלתבוע אותם אני לא רואה איזה ברירה יש לך.
לקבל חדשה, אמרת בעצמך שזה אותו מחיר לקנות לבד.
אז זה מה שנשאר...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sharonog
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2008
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 145

 #3  נשלח: ד' 26/06/2019 11:38

מדוע אנשים מבטלים עסקה ? לא כי הטלביזיה לא מתאימה לספה ... כי יש בעיה כלשהיא ...
אני מצפה שאחריות תתקן את המוצר שלי ... זו בקשה הזויה ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
se1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2009
הבעות תודה: 187
מספר הודעות: 1278

 #4  נשלח: ד' 26/06/2019 13:13

sharonog
הבקשה לך אינה הזויה אבל המסקנה שרוצים לדפוק אותך יתכן שהיא פזיזה.
המון נתונים חסרים בתסריט שלך
איזה מסך יש לך ? מה גודלו ? מה התקלה שמצאו ? מה בדיוק הציעו לך כמסך מעודפים ? איזה מסך חדש הציעו ובכמה ?
המסך שלך בן 3 והאחריות עוד מעט נגמרת.
בדרכ הם לא חושבים שאנשים מטומטמים ומציעים להם הצעות פח.
ההתלבטות שלך ושל אחרים במצב כזה היא מאד לגיטימית, אך בדר"כ ההצעות מנגד הגיוניות.
יתכן שהוצאות התיקון והעבודה עבורם גבוהות והם מעדיפים לתת לך מסך יותר חדש וטוב אם כי מעודפים.
גם אם תתעקש יתכן שזמן קצר אחרי התיקון תתקלקל שוב הטלויזיה ותשאר בלי אחריות ועם מסך ישן.
אורך חיי מרבית המסכים החדשים קצר מאד ובדרכ התקלות מופיעות לקראת השנה השלישית.
בקיצור אחרי שתענה על השאלות למעלה אפשר אולי לעזור בהחלטה ובהתמקחות עם היבואן.
(1) הבעות תודה: spiderweb
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sharonog
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2008
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 145

 #5  נשלח: ד' 26/06/2019 14:32

לא ממש סיפקו מידע לגבי מה התקלה במסך שלי ( הופיעו פסים על המסך ) וכמה יעלה להם לתקן .
לגבי השידרוגים אפילו לא עניין אותי הדגמים שאמרו את הסכומים שאני צריך להוסיף ( 3600 ו 1600 ) .

והמסך שהוצע לי כבר לא נמכר we665 .. לא מצאתי אותו בזאפ ולא בשום מקום אחר בארץ .... והנתונים שלו בחלקם טובים מהמסך שהיה לי וחלקם לא .
והדבר המרגיז ביותר זה שהיבואן לא בתמונה בכלל ... הטל של השירות של סוני זה טרוניקס . אין לי שום דרך לדבר עם ישפאר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mdk_25
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 29, 2012
הבעות תודה: 328
מספר הודעות: 2169

 #6  נשלח: ד' 26/06/2019 15:48

sharonog כתב:
מדוע אנשים מבטלים עסקה ? לא כי הטלביזיה לא מתאימה לספה ... כי יש בעיה כלשהיא ...
אני מצפה שאחריות תתקן את המוצר שלי ... זו בקשה הזויה ?


·
א. מדוע אנשים מבטלים עסקה?
מסיבות שונות. בד״כ לא בגלל בעיה.
אם יש בעיה, אז פשוט מחליפים במסגרת האחריות, והמסך התקול הולך לתיקון/גריטה.
כמו שאת הטלויזיה (המקולקלת) שלך כנראה לא מציעים עכשיו בתור מסך חלופי למסכן כלשהו...
אם עושים טרייד-אין, אז מביאים את הטלויזיה כמו שהיא, ואז יכול להיות דגם ישן.
אם קונים חדשה, אז הרבה פעמים פתאום מחליטים שרוצים דגם אחר (חדש יותר, טוב יותר, של חברה אחרת) וכמובן שכבר אי אפשר למכור את הקודמת כאילו היתה חדשה.
ל-LG יש גם מדיניות החזרת טלויזיה תוך 60 יום, מכל סיבה שהיא. כך שכל מי שמנצל את המדיניות מחזיר טלויזיה משומשת חזרה.

ב. למה לא מתקנים את שלך?
כנראה הלך הפאנל. עלות פאנל היא 90% מעלות טלויזיה חדשה, כך שאין טעם לייצר כאלה אם כבר לא מייצרים את הטלויזיה עצמה.
וכמובן שאין אפשרות לתקן אותן בלי להחליף.
מה שכן, אנשים צריכים לקחת את זה בחשבון כשהם קונים טלויזיה עם ״אחריות טובה״ כמו סוני.
אחריות (גם טובה), לא אומר שיתקנו לך או יחליפו לחדשה.
לפעמים זה אומר שיציעו לך דגם חלופי שהוא לאו דווקא יותר טוב משלך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sharonog
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2008
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 145

 #7  נשלח: ד' 26/06/2019 19:55

רק בישראל מציעים דגם חלופי שהוא פחות טוב !!! , זה לא מתקבל על הדעת בשום צורה !
לאחריות יש ערך ...להציע משהו פחות טוב דינו התנערות מאחריות .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
se1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2009
הבעות תודה: 187
מספר הודעות: 1278

 #8  נשלח: ד' 26/06/2019 23:15

[u]sharonog כותב:
ציטוט:
רק בישראל מציעים דגם חלופי שהוא פחות טוב !!! , זה לא מתקבל על הדעת בשום צורה !

סלח לי ידידי
כנראה לא פנית לכאן כדי להתיעץ עם החברים
נראה לי שאתה מאמין שאם תשמיץ כאן בלי לתת פרטים על מה שנשאלת קודם (איזה מסך יש לך גודלו ועוד).
היבואן או נותן השירות יבהל ויציע לך את מסך הדגל שלהם ועוד יוסיף לך כמה אלפים.
אז שיהיה לך בהצלחה .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sharonog
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2008
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 145

 #9  נשלח: ה' 27/06/2019 17:32

בהחלט פניתי להתייעץ
ואם העובדות שאני מציין נשמעות לך כהשמצות ... לא נותר לי לחשוב שאתה מייצג את טרוניקס , או עסקן מהתחום שיישר קו עם השירות
מסוג כזה .

אחריות משמעותה אחריות , לא יתתכן שייציעו לי לקנות טלביזיה בהנחה (כשידרוג) ואו לאלץ אותי לקחת טלביזה משומשת .( לא משנה הדגם ! )
מאחל לך להתקל בשירות בארה"ב ואז תבין איפה אתה חי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
se1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2009
הבעות תודה: 187
מספר הודעות: 1278

 #10  נשלח: ה' 27/06/2019 23:18

sharonog
אני כמובן מייצג כדבריך את טרוניקס ועונה לך ולשכמותך רק כעסקן.

דרך אגב, חשבתי שהשירות של סוני עבר לאלקטרוניקס פרו
גרתי מספר שנים בארה״ב.
שם כבר היתה האחריות שלך פגה מזמן (בדר״כ לשנה אחת בלבד)

לידיעתך, אתה לא ציינת כאן שום עובדה

מאחר והשמצת, הבנתי מהפרופיל שלך כאן שיש לך כנראה מסך ״48 שנחשב למסך ישן
https://www.hometheater.co.il/vp2262044#2262044
לא מוכרים אותו יותר בשום מקום ואין לו כמובן חלקי חילוף.
אין סיכוי בארה״ב או בבית משפט כאן שתקבל אחרי 3-4 שנים מסך חדש ומשוכלל יותר מבלי להוסיף כסף.
הם צריכים לתת לך מסך חליפי תקין באותו רמה כמו שלך.
אבל תמשיך לנסות ושיהיה לך בהצלחה.
(1) הבעות תודה: ahersko
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sharonog
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2008
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 145

 #11  נשלח: ו' 28/06/2019 10:46

אלקטרוניק פרו מזדהים גם כ טרוניקס .... ברור לי מאוד למה
והנה דוגמא טריה לביטול עסקה
https://www.hometheater.co.il/modules.php?name=For...

מגלגלים את הזבל הזה בין לקוחות וקוראים לזה אחריות ...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה