כתם גדול כהה במסך LG 65UM7430


עמוד 2 מתוך 2
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 
   פורומים > > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
mdk_25
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 29, 2012
הבעות תודה: 416
מספר הודעות: 2654

 #16  נשלח: ב' 21/10/2019 8:11

bariko כתב:

ציטוט:
...


·


אוי ואבוי שהגענו למצב, בו צריך לבחור טלוויזיה לפי טיב נותן השירות, ולא לפי איכות המוצר עצמו.
מעניין אם גם בחו"ל המצב הוא כזה, סביר להניח שלא.

אגב, חברת "יורקום" נודעה בזכות השירות המעולה שלה למוצרים של פנסוניק.
בעוונותיי, לי אישית לא היה מעולם מסך, רסיבר או מקרן מתוצרת שלהם.


למיטב הבנתי,"יורקום" כבר לא היבואן, וגם פנסוניק עצמה נדחקה לשוליים בשנים האחרונות.
כמה חבל...


·
השאלה למה אתה קורא "איכות מוצר"?
אם "איכות מוצר" זה האיכות שבו הוא מציג את התמונה, אז:
א. "איכות המוצר" לא קשורה לשירות
ב. "איכות המוצר" של LG וסמסונג לא נופלת מסוני (תלוי בדגם כמובן).

אם תחת "איכות מוצר" אתה מתכוון מה הסיכוי לקבל מוצר שיצא מהמפעל לא 100% מושלם ומצריך החלפה - אז אין מוצר 100% מושלם.
גם אם LG מייצרים 90% מוצרים מושלים, סוני 95% או אפילו 98%, בסופו של דבר זה לא משנה. גם אצל סוני יהיו לך 2 אנשים מתוך 100 שידפקו ויקבלו טלויזיה תקולה.
השאלה מה עושים אם זה הלאה ...
אם יש לך סוני ואתה ב-2% - נדפקת
אם יש לך LG ואתה ב-10% הנדפקים, אין שום בעיה, כי השירות מטפל בזה.
לכן גם אם בסוני יש לך 98% לקבל טלויזיה מושלמת, ב-LG יש לך 90% + עוד 10% ע"י שירות, ובסה"כ: 100% סיכוי לקבל מוצר מושלם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
עופרפולק
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 19, 2005

מיקום: נתניה
הבעות תודה: 233
מספר הודעות: 5224

 #17  נשלח: ב' 21/10/2019 11:15

אנחנו המבינים הגדולים
_________________
Sony 1040
Monitor mass
Svs pb3000
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
scofield91 (14)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 14, 2019
מספר הודעות: 37

 #18  נשלח: ב' 21/10/2019 11:23

חייבים להחליף לך מסך אין דבר כזה אני מאמין שהכל יסתדר חבר עכשיו בטח בגלל החגים אבל מחר הכל חוזר לשיגרה.
אני קניתי סמסונג השבוע ואחד הדברים הכי טובים בחווית הקניה שהיתה לי היה המוכר המדהים שהראה לי את הטלויזיה ממש פתח לי את הקופסא הראה לי אותה לגמרי ורק אז לקחתי אותה הביתה אז טיפ חשוב אפשר לעשות את זה ומומלץ

_________________
https://giphy.com/gifs/J5T74W4kjwi8o/html5
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ahersko (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 01, 2006

מיקום: סינגפור
הבעות תודה: 236
מספר הודעות: 2235

 #19  נשלח: ב' 21/10/2019 11:29

זה דווקא אחד הדברים הפחות מומלצים.
דמיין שהכל בחנות תקין והיא ניזוקה בדרך? מה אז?
הכי נכון לבדוק אותה בבית עם פתיחה בנוכחות טכנאי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
scofield91 (14)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 14, 2019
מספר הודעות: 37

 #20  נשלח: ב' 21/10/2019 12:03

כמובן שהוא סגר לי אותה עם סלוטייפ חזק אישית גם לא הזדקקתי לטכנאי התקנתי הכל לבד אבל לדעתי האישית עדיין עדיף לראות שאתה מקבל סחורה טובה ישר מהחנות ולא להתאכזב בבית בגלל שזה מוצר סגור אי אפשר לדעת אם זה חווה נזקים לפני וגם המוכר בעצמו מציג לך את המוצר ככה שבמקרה הכי גרוע שיקרה משהוא הוא יחליף.אבל כל אחד והעדפות שלו
_________________
https://giphy.com/gifs/J5T74W4kjwi8o/html5
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
bariko
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 11, 2005

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 304
מספר הודעות: 7615

 #21  נשלח: ב' 21/10/2019 23:20

mdk_25 כתב:
ציטוט:
...


·
השאלה למה אתה קורא "איכות מוצר"?
אם "איכות מוצר" זה האיכות שבו הוא מציג את התמונה, אז:
א. "איכות המוצר" לא קשורה לשירות
ב. "איכות המוצר" של LG וסמסונג לא נופלת מסוני (תלוי בדגם כמובן).

אם תחת "איכות מוצר" אתה מתכוון מה הסיכוי לקבל מוצר שיצא מהמפעל לא 100% מושלם ומצריך החלפה - אז אין מוצר 100% מושלם.
גם אם LG מייצרים 90% מוצרים מושלים, סוני 95% או אפילו 98%, בסופו של דבר זה לא משנה. גם אצל סוני יהיו לך 2 אנשים מתוך 100 שידפקו ויקבלו טלויזיה תקולה.
השאלה מה עושים אם זה הלאה ...
אם יש לך סוני ואתה ב-2% - נדפקת
אם יש לך LG ואתה ב-10% הנדפקים, אין שום בעיה, כי השירות מטפל בזה.
לכן גם אם בסוני יש לך 98% לקבל טלויזיה מושלמת, ב-LG יש לך 90% + עוד 10% ע"י שירות, ובסה"כ: 100% סיכוי לקבל מוצר מושלם.
·

כאשר אני מעוניין לרכוש טלוויזיה, כמובן שהדבר הכי חשוב עבורי זה איכות התמונה/סאונד וגם אמינות.
מדובר במצב בלתי נסבל, בו אנשים נאלצים לפסול מראש מותג, רק בגלל החשש משירות גרוע.
זה קרה לי בעבר עם מכונת כביסה, כאשר החלטתי "למחוק" לגמרי את קריסטל, בגלל השירות הנורא שלהם.
אבל אז גם המכונה עצמה הייתה גרועה ברמות


חשבתי שבפנסוניק העולמית החליטו לצמצם בצורה ניכרת את פסי היצור שלהם.
חבל מאוד אם אכן כבר לא סופרים אותם כאן אצלנו, רק בגלל היבואן...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ramidr
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 19, 2019
מספר הודעות: 7

 #22  נשלח: ד' 23/10/2019 7:28

ahersko
·עדכון אחרון: לאחר כמה שיחות עם עם ח. י. שבהן הבהרתי שאני לא מוכן לשום פתרון למעט החלפה של המסך לחדש או החזר כספי קיבלתי הודעה שהטלויזיה תוחלף בשבוע הבא לחדשה מאותו דגם.
אני אעדכן שוב כשהתהליך יושלם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
הייטקיסט
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 02, 2012
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 46

 #23  נשלח: א' 17/11/2019 18:47

יש עדכון?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ramidr
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 19, 2019
מספר הודעות: 7

 #24  נשלח: א' 17/11/2019 19:42

סוף טוב הכל טוב: המסך הפגום הוחלף לחדש (זהה) ע״י טכנאי של היבואן שגם הרכיב ובדק יחד איתי שהמסך תקין לשביעות רצוני
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
hefferd
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2019
מספר הודעות: 1

 #25  נשלח: א' 17/11/2019 19:57

ramidr
·
שמח לשמוע שהכל הסתדר

תוכל להגיד לי מה ההתרשמות שלך מהמסך?
אני מתלבט אם לקנות אותו או ללכת על משהו קצת יותר יקר של סמסונג
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ramidr
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 19, 2019
מספר הודעות: 7

 #26  נשלח: א' 17/11/2019 21:14

המסך מציג תמונה יפה וחדה עם צבעים של פנים שנראים בגוון טבעי. יתר הפונקציות של סמארט טי.וי נגישים בקלות מה magic mouse
סה״כ תמורה טובה למחיר ואלמלא המסך שהגיע פגום הייתי בודאי מדרג אותה גבוה. אם תחליט לקנות תוודא שהכל תקין אם כי הבדיקה בחנות היא שטחית מאוד ובודקים רק שהמכשיר נדלק ומתחיל תהליך קונפיגורציה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה