טכנאי של ישפאר שרט לי את הטלוויזיה במהלך התקנה


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
Mig95
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 28, 2019
מספר הודעות: 19

 #1  נשלח: ב' 12/08/2019 22:33
טכנאי של ישפאר שרט לי את הטלוויזיה במהלך התקנה

לפני כשעה הגיעה אלי טכנאי של "אלקטרוניקס פרו" לבצע אצלי התקנה קירית לטלוויזיה בחדר
(טלוויזיה 55 אינץ' שרכשתי של סוני)
ואחרי ההתקנה גיליתי שיש שריטה על המסגרת..
הראתי את זה לטכנאי, הוא צילם את זה ולקח את הפרטים שלי
מה הסיכוי עכשיו שישפאר יהיו מוכנים להחליף לי את הטלוויזיה?
זה פדיחה של הטכנאי ואני עצבני בטרוף עכשיו כי היא עלתה המון כסף



*** עידכון בעמוד 2 ***






נערך בפעם אחרונה על-ידי Mig95 בתאריך ה' 22/08/2019 12:43, נערך בסך הכל 2 פעמים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
(G) (YRV)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 10, 2014
הבעות תודה: 164
מספר הודעות: 1833

 #2  נשלח: ב' 12/08/2019 22:53

מעצבן אבל הסיכוי שיחליפו טלויזיה נמוך, טוש לורד שחור (או צבע שדומה לציפוי) יעשה את העבודה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Mig95
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 28, 2019
מספר הודעות: 19

 #3  נשלח: ב' 12/08/2019 22:59

(G) כתב:
מעצבן אבל הסיכוי שיחליפו טלויזיה נמוך, טוש לורד שחור (או צבע שדומה לציפוי) יעשה את העבודה.

אז מה הקטע של האחריות שלהם? זה פדיחה של הטכנאי שלהם בסוף..
לדעתי אם שלמתי 5,000 שקל על מוצר אז מגיע לי לקבל אותו במצב פיקס ובלי שריטות
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 762
מספר הודעות: 5585

 #4  נשלח: ב' 12/08/2019 23:16

אתה רואה את זה מרחוק או שפשוט הידיעה שזה שם מחרפנת אותך ?
אני בטוח שהוא לא עשה את זה בכוונה.
איך איכות התמונה ?
מסכים שטשטוש עם לורד או משהו בסגנון יעלים את זה לחלוטין.
זה נראה פחות מס"מ.

_________________
יאללה, השתכנעתי...
למכירה זוג סטליטיים שחורים, בי-אופוליים: Polk Audio RM8. ב-555 שקל + מתקן תלייה.
** עדיין מחפש תחליפיים: סטליטים מעוצבים, תהיו חברים ותציעו **
בפרטי או בשרשור להלן, תודה !!
https://www.hometheater.co.il/vp2839204#2839204
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mescaline (עדן שחף)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Sep 27, 2018
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 861

 #5  נשלח: ג' 13/08/2019 0:22

לא הייתי חי עם זה, במיוחד אם זה דרך המתקין של החברה ובמיוחד אם באותו מקום מגיע ניילון ואין שום סיבה שהוא יוסר לפני תום ההתקנה.

מצד שני גם לא הייתי משחרר אותו לדרכו ללא המוצר כי מעכשיו זה אתה מול קיר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
integral
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Dec 14, 2005
הבעות תודה: 307
מספר הודעות: 6268

 #6  נשלח: ג' 13/08/2019 1:26

מדהים....חאפר לאנד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Gad007
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2019
הבעות תודה: 31
מספר הודעות: 266

 #7  נשלח: ג' 13/08/2019 2:00

תתקשר לשירות, הם בטח יגידו לך שים קרח ותלחץ כל הלילה...


מהיכן קנית? תפנה לחנות. כאשר אני רכשתי את הסוני 65 שלי, הובלתי אותה העצמי והתקנתי בעצמי באישור המוכר. כך חסכתי לעצמי צרות מול החפרים של אלקטרוניקס פרו. המדבקה על האריזה שאסור לפתוח ללא תכנטי זה סתם הפחדה. מרגע שרכשת והחנות סיפקה לך את המסך, הוא שלך ואתה יכול לפתוח ולהשתמש בו. רצוי רק לצלם את הפתיחה שלא יתגלה שבר שהיה.

בכל מקרה ברגע שהם מובילים את המסך, הוא כבר חוטף המון מכות בדרך.

זו בכלל טעות קריטית לתלות מסך על קיר. מקום לצרות והריסת הפאנל בעיקר עי מתקינים אלקטרוניקס פרו. בתמונה שהעלית יש גם משהו שנראה כמו כתם צבע בהיר ליד המכה. אם זה לא נעלם בהקרנת צבע אחיד, אז הוא דפק לך את הפאנל מהמכה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Mig95
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 28, 2019
מספר הודעות: 19

 #8  נשלח: ג' 13/08/2019 6:25

עדכון:

לפני כמה דקות היתקשרה אלי המנהלת מאלקטרוניקס והיא אמרה שאחרי דיון הוחלט להחליף לי את הטלוויזיה באחת חדשה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ra (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק


הצטרף בתאריך:
  Feb 17, 2007
הבעות תודה: 109
מספר הודעות: 2184

 #9  נשלח: ג' 13/08/2019 9:55

כשירות לציבור איזה דגם זה ?
כדי שמי שיקנה את הדגם יבדוק שלא קיבל
את שלך
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Mig95
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 28, 2019
מספר הודעות: 19

 #10  נשלח: ג' 13/08/2019 10:14

ra
טלוויזיה של סוני 55 אינץ' דגם XG8596.
קשה לי להאמין אבל שישפאר ינסו לתמכר טלוויזיה כזו ועוד ידרשו עליה מחיר מלא.. אחרת הם לא היו מחליפים לי אותה מלכתחילה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shealtieljkwak
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 17, 2018
הבעות תודה: 24
מספר הודעות: 136

 #11  נשלח: ג' 13/08/2019 10:53

ra כתב:
כשירות לציבור איזה דגם זה ?
כדי שמי שיקנה את הדגם יבדוק שלא קיבל את שלך


·
היבואן יהיה חסר מזל אם הצרכן הבא של הטלוויזיה הזו אי פעם קרא את השרשור (או זוכר אותו).
הסתברות אֶפְּסִילוֹן.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shealtieljkwak
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 17, 2018
הבעות תודה: 24
מספר הודעות: 136

 #12  נשלח: ג' 13/08/2019 10:58

Mig95 כתב:
@ra
קשה לי להאמין אבל שישפאר ינסו לתמכר טלוויזיה כזו ועוד ידרשו עליה מחיר מלא.


·
לא נראה לי שזה קשור לישפאר. זה כנראה חוזר למחסנים של פרו ולא צריך להיות קושי להאמין לשום פעולה שנעשית ע"י החברה הזו.
הניחוש שלי: יצבעו את השריטה. יארזו יפה. יספקו ללקוח הבא (לכאורה טוב יעשו אם ינסו "לדוג" את הלקוח התמים ביותר ממאגר הרוכשים).

יש 4 גורמים שיכולים לספוג את עלות השריטה: היצרן, היבואן, נותן השירות או הצרכן.
על מי אתם שמים את הכסף שלכם?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nangel
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 13, 2009
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 361

 #13  נשלח: ג' 13/08/2019 11:33

shealtieljkwak
עד שיש כאן נותן שרות שאשכרה נותן שרות ופותר בעיות במהירות ובלי שהלקוח יהפוך שולחן חבל על הציניות.
כן ירבו נותני שרות כאלו
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shealtieljkwak
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 17, 2018
הבעות תודה: 24
מספר הודעות: 136

 #14  נשלח: ג' 13/08/2019 11:41

nangel
·
אני בטוח שעל כל טכנאי שנתפס במערומיו בתוכנית יצאת צדיק, תמצא כמה לקוחות מרוצים שקיבלו שירות ישר וטוב.
אני לא הייתי ממהר להכריז ש"ירבו טכנאים כאלו" בגלל שהצלחנו לאתר לקוח מרוצה.


ציטוט:
היתקשרה אלי המנהלת מאלקטרוניקס והיא אמרה שאחרי דיון הוחלט להחליף לי את הטלוויזיה באחת חדשה

בשביל מה הדיון? איזה החלטה אחרת הגיוני היה לקבל?
אם אני שורט לך את האוטו אני לא מנהל דיון עם אשתי מה לעשות. אני מבקש סליחה ומפצה אותך מיידית. ולא הייתי מצפה שתהיה אסיר תודה על זה שנהגתי בך בהגינות. כך צריך להיות. תמיד. עם כל אחד.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nangel
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 13, 2009
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 361

 #15  נשלח: ג' 13/08/2019 11:43

לצערי אני עדיין אסיר תודה לספק שרות שמתנהג כראוי. לא צריך להיות כך אבל עדיין מופתע לטובה כשזה קורה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה