דנון 4500


עמוד 1 מתוך 3
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > > אודיו רב-ערוצי (ק''ב)
מחבר הודעה
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2094

 #1  נשלח: ה' 10/10/2019 20:24
דנון 4500

שאלה עבור חבר שאנו חבר בפורום

רסיב דנון 4500 מתנתק /נכבה בווליום גבוה כמו כן מתחמם הצורה יוצאת דופן (יושב על שידה חשוף מכל הכיוונים)

מה לדעתכם תקלה אפשרית ?

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Moshe984 (moshe)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 22, 2015
הבעות תודה: 24
מספר הודעות: 153

 #2  נשלח: ה' 10/10/2019 21:15

עוד denon אחד נפל חלל, לפח וחסל.
בפעם הבאה תקנה yamaha.
ועכשיו ברצינות, תבדוק את חיבורי הרמקולים ו תשים עליו מאוורר, ובפעם הבאה ברסיברים רק yamaha.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2094

 #3  נשלח: ה' 10/10/2019 21:50

Moshe984 כתב:
עוד denon אחד נפל חלל, לפח וחסל.
בפעם הבאה תקנה yamaha.
ועכשיו ברצינות, תבדוק את חיבורי הרמקולים ו תשים עליו מאוורר, ובפעם הבאה ברסיברים רק yamaha.


·נראה לי שקצת נסחפת בעניין דנון .. לא יודע מה להגיד לך, אני עם ימהה שנים סיברים טובים אבל לא הכי חדים בקלמר לדעתי איבדו את זה כבר לפני שנתיים שלא חידשו שום דבר מהותי ברסיברים חוץ מתוספת של עוד כניסת רמקולים היול הרסיבר דרך מקרופון הכיול לא מהמשובחים .האמת שחשבתי השנה להחליף לדנון

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
robo7
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 27, 2004

מיקום: קרית-אונו
הבעות תודה: 64
מספר הודעות: 575

 #4  נשלח: ו' 11/10/2019 0:01
Re: דנון 4500

shay1 כתב:
שאלה עבור חבר שאנו חבר בפורום

רסיב דנון 4500 מתנתק /נכבה בווליום גבוה כמו כן מתחמם הצורה יוצאת דופן (יושב על שידה חשוף מכל הכיוונים)

מה לדעתכם תקלה אפשרית ?


·מה העכבה של הרמקולים ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2094

 #5  נשלח: ו' 11/10/2019 0:05
Re: דנון 4500

robo7 כתב:



ציטוט:
...


·מה העכבה של הרמקולים ?


·למען האמת לא זוכר וגם לא חשבתי על זה שייתכן והעכבה לא מוגדרת נכון ?
הרמקולים הם של B&W אם אני זוכר נכון סדרה 6 איזה בדיוק איני זוכר אבדוק מחר

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
robo7
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 27, 2004

מיקום: קרית-אונו
הבעות תודה: 64
מספר הודעות: 575

 #6  נשלח: ו' 11/10/2019 0:18
Re: דנון 4500

shay1 כתב:


ציטוט:
...


·למען האמת לא זוכר וגם לא חשבתי על זה שייתכן והעכבה לא מוגדרת נכון ?
הרמקולים הם של B&W אם אני זוכר נכון סדרה 6 איזה בדיוק איני זוכר אבדוק מחר


·איזה חמוד.
בלי להסתכל, העכבה המינימלית של רוב ה- B&W מתקרבת ל-3 אוהם.
דנון ולא רק היא מאפשרת "לתאם עכבה" בדיוק מהסיבה שהזכרת(חימום יתר).
תגדיר את הרסיבר לעבוד עם עכבה של 4 אוהם.
וספר לנו אם יש שינוי.
R
(1) הבעות תודה: shay1
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mulder (ערן)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  May 30, 2008

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 405
מספר הודעות: 5469

 #7  נשלח: ו' 11/10/2019 7:03

לא אמורים לגעת בתפריט הזה ולא לשנות עכבה.

בדנון יש לך אפשרות ל eco mode. נסה מצב auto או on , זה אמור להנמיך את החום בלי לפגוע בסאונד לפחות מניסיון שלי.

ובאיזה רמת ווליום מדובר אגב ?

_________________
מוכר:
רמקולים+פרוססור Meridian תוצרת אנגליה.
https://www.hometheater.co.il/vt265148.html
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2094

 #8  נשלח: ו' 11/10/2019 7:19

mulder כתב:
לא אמורים לגעת בתפריט הזה ולא לשנות עכבה.

בדנון יש לך אפשרות ל eco mode. נסה מצב auto או on , זה אמור להנמיך את החום בלי לפגוע בסאונד לפחות מניסיון שלי.

ובאיזה רמת ווליום מדובר אגב ?


אילו לא היה צורך אני מניח שהם היו מציינים במקום זאת
ראיתי שהם דווקא כן מסבירים ומבקשים לשנות עכבה מצב"ב קישור

http://manuals.denon.com/AVRX4500H/NA/EN/DRDZSYrho...

חוץ מיזה מדוע לא לשנות עכבה?
לא הצלחתי להבין כול כך מה נותן מצב ECO?
לגבי הווליום הוא לא מדד דציבלים אבל אני מניח שמדובר בוולויום גבוה שעדיין ניתן להנות מהמוזיקה ולא סתם רעש

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Alon_Solo (אלון)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Sep 17, 2008

מיקום: קרית אונו
הבעות תודה: 299
מספר הודעות: 3029

 #9  נשלח: ו' 11/10/2019 7:26

אצלי אונקיו ישן וסדרה די נמוכה (609) אף פעם לא התחמם עם סדרה 6 של B&W ובטח ובטח שלא נכנס להגנה (נכבה).
הלוואי ומשחק כזה בהגדרות יעזור אבל סביר שיש כאן איזו בעיית חשמל. כדאי להתחיל מלבדוק את הכבלים של הרמקולים - חיבור נכון, בידוד, אי-מגע ביניהם בדגש על נקודות החיבור. אחרת זאת בעיה פנימית.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Lior_M (ליאור)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 07, 2006

מיקום: נס-ציונה
הבעות תודה: 297
מספר הודעות: 7232

 #10  נשלח: ו' 11/10/2019 9:05

לנתק את כל החוטים לגמריי, הכל כולל הכל ולחבר מחדש.
סיכוי מעל לסביר שמשהו נוגע במשהו.
שום סיבה שרסיבר כזה יכבה את עצמו לא משנה איזה רמקול חיברת אליו ובאיזו עוצמה את שומע.

_________________
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mulder (ערן)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  May 30, 2008

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 405
מספר הודעות: 5469

 #11  נשלח: ו' 11/10/2019 9:39

shay1 כתב:



ציטוט:
...


אילו לא היה צורך אני מניח שהם היו מציינים במקום זאת
ראיתי שהם דווקא כן מסבירים ומבקשים לשנות עכבה מצב"ב קישור

http://manuals.denon.com/AVRX4500H/NA/EN/DRDZSYrho...

חוץ מיזה מדוע לא לשנות עכבה?
לא הצלחתי להבין כול כך מה נותן מצב ECO?
לגבי הווליום הוא לא מדד דציבלים אבל אני מניח שמדובר בוולויום גבוה שעדיין ניתן להנות מהמוזיקה ולא סתם רעש



_________________
מוכר:
רמקולים+פרוססור Meridian תוצרת אנגליה.
https://www.hometheater.co.il/vt265148.html
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2094

 #12  נשלח: ו' 11/10/2019 13:56

mulder כתב:

ציטוט:
...




·הרבה רעש על כלום אמירה טכנית שתסביר מדוע הם מתנגדים מעבר לעניין הסאונד .מדוע טכנית לא נכון לכייל את הרסיבר לעכבה המתאימה של הרמקול ...

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mulder (ערן)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  May 30, 2008

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 405
מספר הודעות: 5469

 #13  נשלח: ו' 11/10/2019 14:34

shay1 כתב:




ציטוט:
...


·הרבה רעש על כלום אמירה טכנית שתסביר מדוע הם מתנגדים מעבר לעניין הסאונד .מדוע טכנית לא נכון לכייל את הרסיבר לעכבה המתאימה של הרמקול ...


אני משוכנע שלא צפית בסבלנות בכל ה 6 דקות כי הנושא הטכני מוסבר שם בצורה ברורה.

כדי לעמוד בתקן מסוים היצרנים צריכים להראות שהרסיברים "חסכוניים", אז באה האופציה של שינוי ל 4 אום. מה שהם באים להסביר שבפועל זה גורם לרסיבר לספק פחות כוח, מה שעלול לגרום ל clipping כשיש צורך בעוד הספק.
האם חייב שזה יקרה בכל מערכת וכל רמקול? אולי לא, אבל למה לנסות. זה יכול גם להרוס את הרמקולים. אלא אם אתה מרגיש צורך להמר על הציוד שלך

_________________
מוכר:
רמקולים+פרוססור Meridian תוצרת אנגליה.
https://www.hometheater.co.il/vt265148.html
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2094

 #14  נשלח: ו' 11/10/2019 15:11

mulder כתב:


ציטוט:
...


אני משוכנע שלא צפית בסבלנות בכל ה 6 דקות כי הנושא הטכני מוסבר שם בצורה ברורה.

כדי לעמוד בתקן מסוים היצרנים צריכים להראות שהרסיברים "חסכוניים", אז באה האופציה של שינוי ל 4 אום. מה שהם באים להסביר שבפועל זה גורם לרסיבר לספק פחות כוח, מה שעלול לגרום ל clipping כשיש צורך בעוד הספק.
האם חייב שזה יקרה בכל מערכת וכל רמקול? אולי לא, אבל למה לנסות. זה יכול גם להרוס את הרמקולים. אלא אם אתה מרגיש צורך להמר על הציוד שלך


נכון לא צפיתי בהכול כי הרוב היה קשקשת מיותרת .(תסלח לי ) לעניין העכבה אנסה להסביר את מה שידוע לי ומה שאני מבין ואשמח לקבל תיקון. יש כאן סטירה של יחסים פיזקאלים כי אם המגבר מכוון ל8 אוהם והעכבה היא 4 אוהם דהיינו שהמגבר מתחמם יתר על המידה ומוציא אנרגיה שלא מנוצלת . וזה משול לרכב שאתה נוסע על הילוך ראשון כל הזמן בפול גז ,אין למנוע איך לפרוק את האנרגיה המתבקשת ולכן יווצר חימום של המנוע, ובמנועים חדישים חיישן יכבה את פעולת המנוע כפי שקורה ברסיבר . לחלופין תנסה להתחיל נסיעה בהילוך שלישי או רביעי גם אם תצליח למנוע יהיה קשה מאוד וסביר להניח שגם יתחמם, עכשיו איך כל זה קשור לעניין רסיברים חסכנים ובכך שהמגבר יודע "לקבוע אוטומטית "את העכבה אני לא יודע אבל סביר להניח שזה לא קורה

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.


נערך בפעם אחרונה על-ידי shay1 בתאריך ו' 11/10/2019 17:19, נערך סך הכל פעם אחת
(1) הבעות תודה: robo7
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mulder (ערן)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  May 30, 2008

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 405
מספר הודעות: 5469

 #15  נשלח: ו' 11/10/2019 15:34

shay1 כתב:


ציטוט:
...


נכון לא צפיתי בהכול כי הרוב היה קשקשת מיותרת .(תסלח לי ) לעניין העכבה יש אנסה להסביר את מה שיודע לי ומה שאני מבין ואשמח לקבל תיקון יש כאן סטירה של יחסים פיזקאלים אם המגבר מכוון ל8 אוהם והעכבה היא 4 אוהם דהיינו שהמגבר מתחמם יתר על המידה ומוציא אנרגיה שלא מנוצלת משול לרכב שאתה נוסע על הילוך ראשון כל הזמן בפול גז ,אין למנוע איך לפרוק את האנרגיה המתבקשת ולכן יווצר חימום של המנוע, ובמנועים חדישים חיישן יכבה את פעולת המנוע כפי שקורה ברסיבר . לחלופין תנסה להתחיל נסיעה בהילוך שלישי או רביעי גם אם תצליח למנוע יהיה קשה מאוד וסביר להניח שגם יתחמם, עכשיו איך כל זה קשור לעניין רסיברים חסכנים ובכך שהמגבר יודע "לקבוע אוטומטית "את העכבה אני לא יודע אבל סביר להניח שזה לא קורה


הבחור הממושקף בסרטון הוא הבעלים של אתר אודיוהוליקס מלבד זה שהוא מבין דבר או שניים כמהנדס חשמל.

מה הסיכויים שהוא טועה לגמרי ואתה צודק בנושא הזה?

אבל אם לא צפית בכל הסרטון הקצרצר הזה אז לא שמעת את כל ההסבר שלו, ולכן כל הויכוח בינינו די מיותר.
שכל אחד יעשה את המחקר שלו או יהמר על הציוד שלו .

_________________
מוכר:
רמקולים+פרוססור Meridian תוצרת אנגליה.
https://www.hometheater.co.il/vt265148.html
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אודיו רב-ערוצי (ק''ב) עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה