חווית שירות עם אלקטרוניקס פרו עבור טלויזיה Sony 65xf9005


עמוד 1 מתוך 3
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
tomcat
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 19, 2008
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 15

 #1  נשלח: ה' 31/10/2019 9:35
חווית שירות עם אלקטרוניקס פרו עבור טלויזיה Sony 65xf9005

שלום לכולם,

רציתי לשתף אתכם בחווית השירות שהייתה לי עם חברת אלקטרוניקס פרו, כי קראתי פה בפורום מספר שרשורים שלא הכי החמיאו לשירות זה, וגרמו לי קצת להסס לפני רכישת טלויזיה שמקבלת מהם שירות, במסגרת האחריות.

אז ככה - לאחרונה התחדשתי במסך טלויזיה מסוג Sony 65xf9005, ובעקבות שרשור שקראתי כאן בפורום, הרצתי עליו מגוון בדיקות כדי לוודא שהכל תקין. לצערי, הבחנתי בתופעה הנקראית tv vertical band במרכז הטלויזיה - קו אנכי המפריד את התוכן המוצג על גבי המסך לשניים. את הקו הנ"ל איתרתי בקלות בעזרת בדיקה ביוטיוב בקישור הבא:


לאחר איתור התקלה יצרתי קשר עם חברת אלקטרוניקס פרו והזמנתי טכנאי שיחווה את דעתו על העניין. כשהטכנאי הגיע, הספיקו לו כ-5 דקות על מנת לקבוע שאכן ישנה תקלה במסך, ושמגיע לי מסך חדש. חשוב לציין, שהטכנאי הגיע אליי במחשבה שיהיה צורך לקחת את הטלויזיה למעבדה, ואף דאג להביא עימו מסך חלופי - לא מובן מאליו.

בסוף הביקור, הטכנאי אמר שייצרו איתי קשר מהמוקד בימים הקרובים, לגבי החלפת הטלויזיה שלי בחדשה. כבר ביום למחרת קיבלתי שיחה בה הודיעו לי כי הוזמנה עבורי טלויזיה חדשה, שאותה אקבל תוך כשבוע.

הטלויזיה החדשה הגיעה אליי תוך פחות משבוע ממועד הגעת הטכנאי, וכרגע עושה רושם שהכל עובד כמו שצריך.

בסה"כ התרשמתי מאוד לטובה מהשירות של אלקטרוניקס פרו, והרגשתי שיש לי גב בכל מה שקשור לטלויזיה.
(1) הבעות תודה: Ziggity
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
maccabist2
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 25, 2006
מספר הודעות: 9

 #2  נשלח: ה' 31/10/2019 9:49

היי
גם אני חושב לקנות את הטלויזיה הזו (אפשר לדעת מחיר ששילמת ?)
מה לגבי חוויית משתמש לאחר שימוש, ממליץ?
איכות תמונה ספורט סרטים וכו...
תודה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 241
מספר הודעות: 7398

 #3  נשלח: ה' 31/10/2019 10:46

משמח לשמוע שיש גם סיפורים טובים על אלקטרוניקס-פרו. הניסיון שלי היה איתם היה זוועתי.
_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ארז_וחני
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2008
הבעות תודה: 190
מספר הודעות: 4710

 #4  נשלח: ה' 31/10/2019 10:54

טוב לשמוע שיש גם חוויות חיוביות איתם.
מקווה שימשיכו כך ושכמות התלונות עליהן תפחת משמעותית ונשמע יותר דברים טובים על השירות שלהם.
ארז
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Gad007
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2019
הבעות תודה: 42
מספר הודעות: 419

 #5  נשלח: ה' 31/10/2019 11:08
Re: חווית שירות עם אלקטרוניקס פרו עבור טלויזיה Sony 65xf9005

tomcat כתב:
שלום לכולם,

רציתי לשתף אתכם בחווית השירות שהייתה לי עם חברת אלקטרוניקס פרו, כי קראתי פה בפורום מספר שרשורים שלא הכי החמיאו לשירות זה, וגרמו לי קצת להסס לפני רכישת טלויזיה שמקבלת מהם שירות, במסגרת האחריות.

אז ככה - לאחרונה התחדשתי במסך טלויזיה מסוג Sony 65xf9005, ובעקבות שרשור שקראתי כאן בפורום, הרצתי עליו מגוון בדיקות כדי לוודא שהכל תקין. לצערי, הבחנתי בתופעה הנקראית tv vertical band במרכז הטלויזיה - קו אנכי המפריד את התוכן המוצג על גבי המסך לשניים. את הקו הנ"ל איתרתי בקלות בעזרת בדיקה ביוטיוב בקישור הבא:


לאחר איתור התקלה יצרתי קשר עם חברת אלקטרוניקס פרו והזמנתי טכנאי שיחווה את דעתו על העניין. כשהטכנאי הגיע, הספיקו לו כ-5 דקות על מנת לקבוע שאכן ישנה תקלה במסך, ושמגיע לי מסך חדש. חשוב לציין, שהטכנאי הגיע אליי במחשבה שיהיה צורך לקחת את הטלויזיה למעבדה, ואף דאג להביא עימו מסך חלופי - לא מובן מאליו.

בסוף הביקור, הטכנאי אמר שייצרו איתי קשר מהמוקד בימים הקרובים, לגבי החלפת הטלויזיה שלי בחדשה. כבר ביום למחרת קיבלתי שיחה בה הודיעו לי כי הוזמנה עבורי טלויזיה חדשה, שאותה אקבל תוך כשבוע.

הטלויזיה החדשה הגיעה אליי תוך פחות משבוע ממועד הגעת הטכנאי, וכרגע עושה רושם שהכל עובד כמו שצריך.

בסה"כ התרשמתי מאוד לטובה מהשירות של אלקטרוניקס פרו, והרגשתי שיש לי גב בכל מה שקשור לטלויזיה.


·

אחת לכמה חודשים יש כאן דיווח כזה והוא תמיד ממשתמש חדש כאשר זו ההודעה הראשונה שלו. סורי, לא אמין בעליל!
(1) הבעות תודה: ronen61
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 11, 2014
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 1071

 #6  נשלח: ה' 31/10/2019 11:13
Re: חווית שירות עם אלקטרוניקס פרו עבור טלויזיה Sony 65xf9005

Gad007
·אני גם חושב כמוך
אבל לך תדע

בכל מקרה נקווה לראות משתמש ותיק שאנחנו מכירים מספר על חוויה כזאת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shai19862
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד


הצטרף בתאריך:
  Apr 04, 2010
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 132

 #7  נשלח: ה' 31/10/2019 11:52

הוא נרשם ב 2008 כך שחדש בפורום הוא לא...אולי לא פעיל.
תודה על השיתוף.
איך הטלוויזיה בכללי?שמת לב ל"הילות" משמעותיות בעת כתוביות למשל?ככל שאתה משתמש בכתוביות כמובן...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomcat
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 19, 2008
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 15

 #8  נשלח: ה' 31/10/2019 12:13
Re: חווית שירות עם אלקטרוניקס פרו עבור טלויזיה Sony 65xf9005

Gad007

שלום לך,

דבר ראשון, ממה שראיתי אתה הצטרפת לפורום רק לפני מספר חודשים, בעוד שאני חבר כבר מ-2008, אז להגדיר אותי כמשתמש חדש, שנוצר זה עתה לצורך קידום שירותים כאלו או אחרים זה מגוחך לגמרי. זה שלא הצפתי את הפורום במאות פוסטים, לא מעיד דבר על היותי אדם אמין או לא, ולהיפך - הצפת פורום כזה או אחר בפוסטים, לא מוסיפה לאמינותו של אותו אדם.

דבר שני, אני בסה"כ רציתי לשתף בחוויה חיובית שהייתה לי עם חברה שכפי שכבר ציינתי, לא קיבלה בפורום זה מחמאות רבות, בלשון המעטה, מה שגרם לי כמעט ולא לרכוש את הטלויזיה המצוינת הזו, במטרה לעזור למי שמתלבט כמו שאני עצמי התלבטתי לפני רכישה, וליידע שלא צריך להתרחק ממסכי Sony בעקבות חוות הדעת שנותנת השירות למסכי Sony בארץ, קיבלה בעבר. חבל שישר הגבת בציניות ושליליות, מבלי שכלל יצא לך להתנסות בשירות המדובר. כמו שאומרים - haters gonna hate.

דבר שלישי, בשרשור שנעזרתי בו כדי לבדוק את תקינות המסך - https://www.hometheater.co.il/modules.php?name=For... - פותח השרשור שיתף גם הוא בחוויה שהייתה לו עם החברה. הנה מה שהוא כתב:

"עדכון - הגיע טכנאי מאלקטרוניקס פרו לביתי כמו שנקבע היה מאוד אדיב ומקצועי -הוא יצר איתי קשר כבר לפני יומיים ראה את התקלה - אבחן אותה וראה שיש אמת בפי

דווח על כך למנהל שלו - יעדכן מתי יצרו עימי קשר להחלפת המוצר במוצר חדש

בנתיים אני מרוצה מהשירות של אלקטרוניקס פרו - הגיעו בזמן - מערך השירות שלהם בסדר גמור .

יעדכן אותכם בהמשך הטיפול שיגיע."

בפעם הבאה, אני מציע שלפני שאתה מגיב בתקיפות כזו ("לא אמין בעליל!") למשתמש אחר, תוודא שיש לך סיבה טובה.

בברכה


נערך בפעם אחרונה על-ידי tomcat בתאריך ה' 31/10/2019 16:06, נערך סך הכל פעם אחת
(2) הבעות תודה: mdk_25 , shmizan
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomcat
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 19, 2008
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 15

 #9  נשלח: ה' 31/10/2019 12:25

shai19862

אני מאוד מרוצה מהטלויזיה. חשוב לדעת שאיכות התמונה תלויה מאוד במקור התוכן. תוכן מהמחשב ונטפליקס ב-4k, ואפילו ב-1080p, מוצג בצורה מדהימה, ומציאותית ביותר. הטלויזיה עושה upscacle נהדר מ-1080p ל-2160p. תוכן מממיר yesMaxTotal שמשדר באיכות 720p או 1080i תוך שימוש בשיטות כיווץ כאלו ואחרות, נראה פחות מרשים. התוכן ב-VOD מוצג היטב, אבל איכותם של הערוצים החיים פחותה. בקרוב אבדוק איך התוכן של השירות החדש של yes+ - yes - נראה על הטלויזיה. למיטב הבנתי, האיכות אמורה להשתפר משמעותית בהשוואה לקיים.

לא שמתי לב ל"הילות" משמעותיות או לא סביב כתוביות מובנות כמו ב-yes, או בנגני מדיה שונים. כן שמתי לב, בעת צפייה בלילה, שבמקרה והמסך חשוך לחלוטין, ומופיע על גביו טקסט לבן, יש מעין רקע בצבע לבן חיוור/אפור בהיר סביב הטקסט. זה קורה בעיקר כשעוברים בין מקורות התוכן השונים, והמסך לא מקבל input ומציג מידע כגון שם הכניסה (hdmi1 וכד'), איכות האות והשמע.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shai19862
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד


הצטרף בתאריך:
  Apr 04, 2010
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 132

 #10  נשלח: ה' 31/10/2019 14:18

TOMCAT

תודה רבה על הפירוט.תהנה מהטלוויזיה!
האמת שגם אני שוקל לרכוש אותה,דווקא בעת הזו.ניתן לרכוש כזו בגודל 65 בסביבות 6,500 ש"ח, ולפי הביקורות זוהי אחת מהטלוויזיות הטובות בין מסכי הלד כיום, ובטח במחיר כזה(למרות שזה דגם של "שנה שעברה").
ההתלבטות שלי כמובן נובעת מכך שאני צופה מרבית הזמן בחושך וחושש "להבתאס" מכך שזה לא OLED....
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yuvyuv26
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 17, 2019
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 41

 #11  נשלח: ה' 31/10/2019 14:43

shai19862 כתב:
TOMCAT

תודה רבה על הפירוט.תהנה מהטלוויזיה!
האמת שגם אני שוקל לרכוש אותה,דווקא בעת הזו.ניתן לרכוש כזו בגודל 65 בסביבות 6,500 ש"ח, ולפי הביקורות זוהי אחת מהטלוויזיות הטובות בין מסכי הלד כיום, ובטח במחיר כזה(למרות שזה דגם של "שנה שעברה").
ההתלבטות שלי כמובן נובעת מכך שאני צופה מרבית הזמן בחושך וחושש "להבתאס" מכך שזה לא OLED....


·יש לי אותה. ממש לא תתבאס שהיא לא oled. הצבעים שלה מעולים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
meir7777
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד


הצטרף בתאריך:
  Dec 28, 2009
הבעות תודה: 10
מספר הודעות: 145

 #12  נשלח: ה' 31/10/2019 15:07

יש לי תחושה שישפאר משלמים לאלקרוניקס פרו קצת יותר ממה שסמליין משלמים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomcat
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 19, 2008
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 15

 #13  נשלח: ה' 31/10/2019 15:32

shai19862 כתב:
TOMCAT

תודה רבה על הפירוט.תהנה מהטלוויזיה!
האמת שגם אני שוקל לרכוש אותה,דווקא בעת הזו.ניתן לרכוש כזו בגודל 65 בסביבות 6,500 ש"ח, ולפי הביקורות זוהי אחת מהטלוויזיות הטובות בין מסכי הלד כיום, ובטח במחיר כזה(למרות שזה דגם של "שנה שעברה").
ההתלבטות שלי כמובן נובעת מכך שאני צופה מרבית הזמן בחושך וחושש "להבתאס" מכך שזה לא OLED....


תודה, אני בהחלט נהנה ממנה

באמת קניתי את הטלוויזיה סביב המחיר שציינת. מחירה ירד יפה בחודשים האחרונים.

גם אני התלבטתי לגבי OLED, אבל מאחר ויש לי ילדים שצופים בסדרות עם לוגו סטטי, והטלוויזיה משמשת לי גם כמסך מחשב (מה שמוסיף הרבה תוכן סטטי קבוע, כדוגמת שורת המשימות ב-windows וכד׳), היה לי ברור שלא כדאי לי לבחור ב-OLED. אין לי ספק שעוד כמה שנים, נושא הצריבות במסכים יהיה כבר מאחורינו, אבל נכון לעכשיו, הטכנולוגיה עדיין לא הגיעה לשם.

כמו ש-yuvyuv26 כתב, הצבעים בטלוויזיה מעולים ולא תתבאס שקנית אותה. לא בכדי הגדירו אותה באתר rtings כטלוויזיית ה-LED הטובה ביותר מבחינת דיוק הצבעים (Best 65 Inch TV For Color Accuracy: Sony XBR65X900F).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shmizan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 22, 2010
הבעות תודה: 25
מספר הודעות: 325

 #14  נשלח: ה' 31/10/2019 17:07
Re: חווית שירות עם אלקטרוניקס פרו עבור טלויזיה Sony 65xf9005

tomcat
·אל לך להתרגש מהטרול הידוע Gad007 aka Rekcuf..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eladeb
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jun 23, 2008
הבעות תודה: 17
מספר הודעות: 587

 #15  נשלח: ה' 31/10/2019 18:01

הנה עוד חוות דעת על אלקטרוניקס פרו:
רנית זוג טלוויות 40 סמסונג .
אחרי כשבוע אחת מהם פשוט סירבה להידלק.
בא טכנאי ראה בלוגים שזה קרפ של לוח אמר לי פח טלוויזיה (ועוד השקעתי בדגם סביר)
אמר לי יצרו איתך קשר להחלפה.(בחדש)

כבר 10 ימים אין קול ואין עונה באלקטרוניקס.
"הזמנו מחכים שיגיע"
"מחכים לתאום"
מחכים למשיח.

פח של חברת שירות לא להאמין. אגב אני חבר מ 2008 (: אז אפשר להאמין לי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה